Followers

03 January 2012

Back to school !

Assalamualaikum............... !  hehe :)

Hari ini merupakan last day cuti bagi semua pelajar sekolah rendah dan menengah. Tapi kalau tak silap saya, cousin saya yang tinggal di Kelantan dah start sekolah hari ni. Maklumlah, belah sana memang start sekolah sehari lebih awal. Okaylah, anyway esokkan nak start sekolah. So.. kawan2 Ikin ni dah ready ke? hehe.. ke belum? Tak pelah, ready ke or belum lagi itu korang punya hal. Janji Ikin dah ready and I can't wait for tomorrow because I really miss my friends ! and also my teachers ^_^

Di sini saya cuma nak ucap, "Selamat kembali ke sekolah, kawan-kawanku !".

Hehe.... :-)
Take care of yourself guys :)


No comments:

Post a Comment

Kata-kata

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Oppa Nichkhun :)