Followers

17 April 2011

Top Best friends

Assalamualaikum :)

Today, aku nak share dengan you all about my best friends. Ada beberapa bf yang aku senaraikan paling top. Antaranya ialah Mariana , Arina , Syarifah , Anith , Adilah and Husna  . Mereka inilah yang selalu buat aku ketawa. Kadang-kadang kecewa pun ada juga. Alaa.. biasalah tu. Nama pun kawan.

Kawan...


Kawan
hadirnya anugerah Tuhan
mewarnai kehidupan
seindah-indah penciptaan....

Bahagianya ...
ada kawan
menemani sepanjang zaman
susah senang tidak sendirian
saling membantu tanpa balasan
ikhlas menyulam persahabatan...

Pedihnya...
ada kawan
datang pergi tidak ketentuan
hadir dengan kepentingan
tak rela bersusahan
sekadar di pinggiran...

Namun...
apapun nilaian
apapun pengertian
ku terima apa adanya
sejuta penghargaan
kerana kalian masih sudi
menerimaku sebagai kawan.....

tadaa... sajak itu khas untuk semua kawan-kawan saya dan anda yang ada di mana saja :) Jadi, hargailah kawan anda dan terimalah baik buruk mereka seadanya. Kita pun bukannya sempurna sangat. Bak kata orang putih -''Nobody's Perfect''-. 

Sebagai penghargaan aku terhadap mereka, aku letakkan pic mereka di blog tercinta ni :)

Mariana <3 <3 <3

Arina ^__^

Syarifah <3
Adilah :)
Husna (kanan) yg comel :D
Aku (kiri)

AKU SAYANG KORANG SEMUA!

No comments:

Post a Comment

Kata-kata

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Oppa Nichkhun :)