Followers

29 April 2012

Boot Camp Eco-TeenBuilding 2012

-Kem kepimpinan pengawas dan pemimpin asrama 2012

Assalamualaikum readers ! wheeee.... Sudah lama saya tak tulis di blog ni. Rindu pun ada. wakaka... By the way, baru-baru ni saya ada menyertai satu kem kepimpinan anjuran unit pengawas di sekolah saya. Kem ini namanya ialah 'Boot Camp Eco-Teen Building' bertempat di Nur Lembah Bestari Resort. Rasanya dah seminggu berlalu tapi macam baru semalam je balik dari kem tu. huhu...rindu that moment.

Bukan nak cerita panjang pun, sekadar nak berkongsi sedikit je dengan u olss.. hehehe.... Saya dapat kumpulan dengan orang yang sporting giler-giler macam Kak Yusairah. Tak lupa jugak kepada ketua, Faiz Noordin, geng yg lain spt Aiddil, Salleh, Afiq, Damia, Maryam, Nabilah, Farihah, Izean dan Intan. Semua gempak habislah ! wuhuuuuuu.... ^__^ Dorang punya aura tu membuat saya semangat dlm group tu. Last2 menang jugak dapat nombor 2. Kebetulan nama kumpulan pun no. 2. Lain kali kena masuk kump. 1 baru boleh menang johan kot. hihihi..

Boot camp ni BERBEZA...memang BERBEZA ! hahah! tu yang lain dari yang lain. Rasa macam nak join lagi jer camp macam ni. Insya-Allah ada rezeki saya akan join lagi camp yang bermanfaat dan berilmiah macam ni. Okay la, saya pun malas nak taip banyak2 sebab ada banyak hal lagi nak dibuat. SEkIaN untuk MakLuMan... As salam .. ^__^''

Today's word : Sifat utama pemimpin ialah beradab dan mulia hati. (Imam Al Ghazali)


inilah warisan negara. -ececehh-





No comments:

Post a Comment

Kata-kata

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Oppa Nichkhun :)