Followers

18 March 2011

Kasut melayang?

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ni aku nak habak mai. Kerja hampa suma da siap ke belum? Kalau hang suma nak taw, 
kerja aku pun belum siap lagi. Tu la namanya pelajar mithali. 
Sebelum ni aku jarang update sebab exam. Yela, calon PMR kot. 

So, nak cite sikit la. Sikit je, tak banyak pun. Kat area rumah aku ni gara-garanya cam nak 
hujan je. Em, memang da hujan pun time aku tulis blog ni. 

Aku ada satu cite. Pendek je. Time tu aku kawad. Yela, calon untuk daerah kot. Hehe...
Aku punya la mangat datang semata-mata nak kawad.
Ok, dipendekkan cite. Time komander bagi arahan tu, aku ikut la dengan hati-hati
sebab takut nanti kang x tentu pasal silap langkah.

Ok, time hentak kaki. Komander bagi je arahan terus aku hentak dengan sekuat hati.
For ur information, sebelum tu kawan aku sorang ni terpijak 
kasut NIKE aku yang mahal ni. Pastu tercabut la.
Aku da cuak so aku sarung-sarung gitu je sbb tengah jalan. (tengah kawad ni)
Harap-harap x de pape la jadi nanti.

Ok, bebalik kpd hentak kaki.Tengah syok-syok aku hentak tu, 
tetibe je 'NIKE' aku melayang gol masuk longkang. Time tu longkang sebelah aku je.

Huwawawawa ;-(
Aku punya la malu time tu. :O
Dah la ramai abg2 senior ngan akak2 senior time tu.
Adoiiii

Pe lagi, buat bodo suda.
hehehehehe

Sekian, trimas. Nak lg? kasi aku ringgit malaysia 1 baru boleh.

Lawa x?


No comments:

Post a Comment

Kata-kata

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Oppa Nichkhun :)