Followers

10 February 2011

Padan muka aku !

Hari ni hari Khamis. So, every week at my school ada buat perjumpaan kelab or p'mainan. Ugh! nak dijadikan cerita pulak, aku punyalah excited nak mampos sebab ingatkan ada meeting KMK ! haha ... (x boleh bgth nama kelab tu)-malu! *** sampai shj di rumah pd pukul 2 p.m. because balik at 1.45 p.m. huh'' penat den :) Before that, sebelum nak keluar from sklh, aku & kawan aku gi la tengok papan yg pasal kelab tu! -sampai je kat situ, ''Ah! alamak.......nampaknya ada la perjumpaan ptg ni, Arina. Cane ni????!!'' kata aku. Arina pun jawab; ''Emm...nak buat cane, terpaksalah walaupun malas gileer wei! tapi yg aku pelik kenapa yg kat papan tu tulis 'IMEJ' not MK??!!. kata Arina. Aku jawab; ''Alah....IMEJ dgn MK kan sama? betul apa aku cakap ni.....X pe, kita pergi jela. Markah wajib koottt.....'' Then, kami be-2 pun pulanglah ke rumah dlm keadaan ''FRUST''! haha ... *** Aku tergesea-gesa kayuh basikal sebab dah lambat kononnya. Si Arina pulak jalan mengalahkan atlet terer ~~ hehe .. ok,ok. Then sampai sklh je, aku cepat2 jalan nak gi 'meeting' tu :) (kebetulan Arina sampai, join la dia tu dgn aku). Ok, ni dah penat berjalan campur dgn gelisah, takut semua cukup rasa lah katakan. Masuk je dlm bilik, Cg H tanya, ''Ada nama awak pada papan tu?'' Aku jawab, ''Tak ada pun cikgu''??. -(arina diam je). Pastu Miss C cakap, ''Awak apa? Imej ke? Hari tak ada ya MK! Ini utk Imej shj. IMEJ dgn MK lain yg syng.'' ''Hah! Biar betul apa aku dengar ni?''. Dah la dtg pon tergesa-gesa mcm nk mati je! Lak tu, cg boleh kata tak ada. Subhanallah! Then, aku balas balik, ''Em, tak apa cg saya lagipun nak gi library. Tak pelah, tq eh cg.''  Pe lagi, belah la aku pon dgn Arina!! YA ALLAH!! MALUNYA AKU. MANA NAK LETAK MUKA NI?? ***    Aku rasa mcm nak sodok je muka ni dlm mana2 tempat asalkan aku x rasa malu lagi. huhu :( Mmg malu kot :-p *** Aku, pun baliklah muka masam mencuka mcm kalah badminton! hahahh!! (yg pelik tu, aku tengok muka Arina cam x de perasaan malu je- ntahla ...)

>>korang kalau berada kat tempat aku, memang rasa MALU sangat!<< >>tambah2 budak SENIOR semua ada time tu<< adoiiii .... :D

-- Ni semua sebab aku bersemangat sangat nak dapt markah. Ceh, kononnya nak dapat penghargaan cg la ni klau dtg perjumpaan slalu. :-p --


MORAL of the story : Tengok dulu maklumat yang diberi dengan betul2 dan pastikan maklumat tu BENAR

^_^<kalau dah rasa MALU tu, pandai2-lah cover2 ek!>^_^
Semoga anda yang membaca tu ambil iktibar drpd kisah saya ni ya!

Sekian sahaja, wassalam.
Ni dia wajah aku! Sejibik camni :D




No comments:

Post a Comment

Kata-kata

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Sesunnguhnya aku berserah pada-Mu Ya Rab...

Oppa Nichkhun :)